Saturday, January 12, 2013

Si Dia Tak Berapa Sopan.

Assalamualaikum.

Hari ni kite nak tulis pasal benda couple-couple sikit.Biarpun kita rasa geli nak buat entry pasal ni tapi kita teruskan juga sebab malas nak backspace.

Baiklah.Kita sebenarnye tak terer sangat pun pasal perihal lelaki ni. Tapi kepada anda yang bercinta kita rasa anda perlu peka dengan perangai balak anda.Beriman kah dia? Penyabar? Baik hati? Dia hormat kita ke?

Jadi,sekali lagi kita tegaskan pada hari ini kita akan membongkar menyelidik menyiasat dan sewaktu dengannya tentang perangai jejaka yang tak berapa berkenan di hati seorang wanita.Ewah.


*b= baby. yuckss

1.Dia mempertikaikan umur anda.

Kita bagi situasi sikit ek.

Boy : B,cuba B cakap betul-betul dengan Boy,umur B berapa sebenarnya? B please la jangan tipu.
Girl : Kan dah sejuta enam kali B cakap,umur B 23. Kenapa??!!
Boy : B....jangan la tipu Boy.B jangan marah ek Boy nak kasitau ni,muka B macam orang umur 33 lah..Hahahah !! Serius nii!!
Girl : #$%^*( (balik rumah minum pesticide)


Lelaki gini memang patut bagi pelempang.Dia macam tak percaya kat anda pula.Soalan nya pula sikit lagi berupa menghina.Saya sarankan bagi la hint kepada dia untuk break up.kalau tak,sedih jiwa raga anda nanti.


2. Dia menegur wajah anda

Kita paham,orang bercinta ni memang saling ambil berat kan.Setakat tegur jerawat kat muka dua tiga kali tu takpelah,mungkin dia nak kita peka tentang kulit wajah kita.Tapi kalau banyak kali? Aiii mengejek ke apa? Kita pun mesti rasa tak selesa kann?? Muka sangat sensitif bagi kaum hawa tau.So,kalau nak tegur pastikan bagi ayat yang sangat sopan didengar.

 Pulak tu,dia cakap muka kita ni nampak matang sangat macam kak long dia yang dah beranak tiga.Aduss.Parah hati kita gini.

3.Dia mengagak-agak body weight anda.

Bayangkan ek kalau keluar makan dengan dia,dia suka usik pasal berat badan anda.Kononnya dia perasan pipi anda terlebih 2 cm,punggung anda melebar 4cm,baik anda suruh dia cari gelpren model lah.

Pulak tu,kalau dia pernah jumpa ibu anda yang agak extra size nya dia akan bayangkan betapa besarnya anda bila kawin nanti.Mungkin double extra daripada ibu anda.Wah gitu kau.

4.Mulutnya macam tak sempat amik insurans.

Ada lelaki yang amat sarkastik.Mulutnya mengalahkan mak timah mak gayah mak bedah di kampung bila bercakap.Mentang-mentang la kita ni asal dari kampung,pedalaman pulak tu dengan hidung separa mancung,bibir tebal seperti Jolie dan kulit hitam manis dia boleh tanya kita 'ada keturunan orang asli ke dalam keluarga B ?' eh sakit hati betul. Dia tak tahu yang kita ni menjadi rebutan kat kampung. Hei,setakat kau apa lah sangat.Aku petik sekali sorang yang datang tau ! Eh?

P/s : Kita pun taktahu betul ke tak semua ni.Kita dah cakap kita tak reti sangat bab ni.Korang ia kan je lah.Hihi

No comments:

Post a Comment

Sila komen ye korang.Terima kasih. :)