Sunday, January 1, 2012

Tahun baru kalendar omputih.

Assalamualaikum

Nah.amik gambar sebijik dulu.

Ok.Aku tidak ubah seperti teddy di atas.Memakai spek dan menghadap skrin sekarang.Cuma spek aku lebih kecil skrin aku skrin komputer dan aku ialah manusia.

Pada pukul lapan dua puluh tujuh,satu haribulan satu dua ribu dua belas aku nak ucapkan selamat tahun baru mengikut kalendar omputih.Semoga tahun 2012 lebih bererti kepada kalian.

Bagi aku teramatlah bererti sebab aku kena say hi to SPM.Oh,hi SPM.

Jangan datang dekat aku la.OK,kau datang jugak akhirnya.

.Buku feveret budak-budak.

Tahun ni aku akan berusaha menjadi budak skema.Aku akan baca buku banyak-banyak sampai termuntah.Aku akan buat latihan banyak-banyak samapi tangan kebas.Percaya tak?Ok,semua tu tipu.Bukan jenis aku cenggitu.Kalau buat camtu boleh tahan paling lama 3 jam.Hebat kan?sila puji aku.

Hari ni aku pegi daftar sekolah.Aku dilantik jadi setiausaha yang aku tak penah jadi dan tak tahu satu habuk pun pasal tugas ni.

Amik buku teks beli buku tulis buat tangan aku menggigil.Perhatian,aku bukan praktis nak jadi parkinson.Tolong jangan salah faham.

Tolong doakan aku boleh?

Semoga Anis dapat buat yang terbaik tuk SPM.

K.Terima kasih.Baiknye kalian tolong doakan aku.Haha

Nah amik satu sebagai tanda terima kasih.Tu pun kalau boleh amik la.

Sumber gambar:google

No comments:

Post a Comment

Sila komen ye korang.Terima kasih. :)