Sunday, January 1, 2012

Fashion Tuck in Shirt

Assalamualaikum.

Sekarang ni dah keluar fesyen masuk baju dalam seluar atau skirt kan.? alaa..yang macam ni



Kali pertama tengok orang pakai macam ni aku pun rasa tergoda jugak.Rasa nak aje beli baju lengan tiga suku biar nampak sikit lengan aku,pastu beli seluar agak fit biar nampak bentuk paha betis dan bahagian lain pastu masuk baju dalam seluar kasi nampak punggung pastu beli tali pinggang kecik lilit kat pinggang.

Oleh sebab aku ni Islam dan aku belajar tentang hukum pakai pakaian menutup aurat yang macam mana aku takkan guna fesyen ni.

Eh,nampak apa kat belakang tu?

Kalau nak berfesyen biar berpada-pada lah wahai wanita Islam.Kalau nak guna jugak fesyen ni sampai hentak kaki segala bagai menangis melolong.Silakan.Tapi pakai la cardigan ke jaket ke kat luar tu supaya tutup kau punya aset.

Sekian.Assalamualaikum

p/s:Korang nak pakai ikut suka lah dosa korang tanggung kan.Sebagai orang Islam tak salah kan bagi nasihat ? :)

No comments:

Post a Comment

Sila komen ye korang.Terima kasih. :)