Tuesday, December 13, 2011

Jom kurangkan stress.Lebihkan senyuman. :)

Assalamualaikum.

weyh.korang tak bosan ke cuti-cuti ni?
Masa jenjalan kat muka buku aku ada tengok vid yang di post oleh kawan aku.

Aku rasa ramai yang dah tahu pasal mamat dalam video ni.Aku je lah yang ketinggalan.
Tak pe.Dah biasa.

Nama dia Mat Luthfi.Kalau korang tension tengok lah vid dia.At least boleh le senyum sikit.Dia ni macam critical thinking pun ada.

Rant on lagu cinta

Kalau aku pikir betul-betul,betul *banyak nye betul aku jugak apa yang dia cakap.Sekarang ni memang agak berlambak lirik lagu mengarut.Kita tak kisah pun pasal lirik lagu ni asalkan melodi best dan boleh nyanyi lagu tu kira ok lah kan?

Nah amik lagi video dia.

Typical local film/drama scene

Bukan semua cantik subjektif

Kalau nak tengok banyak lagi video dia,sila pergi ke youtube dan search mat luthfi.InsyaAllah keluar yea. :)

1 comment:

Sila komen ye korang.Terima kasih. :)